27 Temmuz 2008 Pazar

Bu da böyle bir yazı işte...



not:Resim yakın aile dostlarımızla gittiğimiz yemeğe ait.Ormanın içinde gözlerden uzak muhteşem bir yer burası.Kendi büyüttükleri çok özel ördekleri buranın en meşhur yemeği.Ogün hava kapalıydı ama yinede manzara çok güzeldi.


Aslında ara değil di bu uzun suskunluk sadece yazmak gelmedi içimden.Ben buraya içimden geldiği zamanlar da yazmak istiyorum paylaşmak istedeğim zamanlarda.Aslında fazla birşey de olmadı bu süre içinde.Yeni tarifler denedim, bana çok kısa gelen İstanbul tatilime çıktım, bunun dışında gezdik eşimle biraz.Sevdiğim bloglarıda sessizce takip ettim hergün ama kendi bloğuma yazmadığım gibi yorumda bırakmadım kimseye.

Çok özlemişim İstanbul'u ve beni orda bekleyenleri.Ama herzamanki gibi doyamadan geçti bitti sayılı gün.Hergün yeni birşeyler yapmak isterken zaman bir anda yok oldu sanki.Ama olsun İstanbul havası soludum boğaza baktım ve bol bol sevdiklerimle birlikte oldum.Yine onları geride bırakarak burdaki sevdiklerime döndüm.Olsun yine giderim diyorum ama biliyorum ki yine zaman çabuk geçecek ve ben doyamadan dönücem.

Aslında bekleyen tariflerim var ama bugün içimden gelmiyor tarif vermek.Sadece biraz yazmak istedim suskunluğumu bozmak istedim.

Ben yine bir ay kadar burda olamıycam.Buraya yazamasam bile başka yerlere dökerim içimi.Ama bu tatlı bir ayrılık çünkü balayaına çıkıyoruz eşimle.Geçen sene eşimin işleri nedeniyle çıkamdığmız balayını bu sene için planladık.3 hafta boyunca İtalya'yı gezip,denize güneşe doyup, iyice dinlendikten sonra yaşamımıza geri dönücez.İkimizde çok heyecanlıyız.Ben dönünce gezdiğim gördüğüm yerleri anlatırım ve tabiki fotoğraflar.Bol bol fotoğraf çekmeyi düşünüyorum yeni makinamla.

Sevgi her daim yüreğinizde olsun...

Hiç yorum yok: